آپدیت جدید و بسیار جذاب برای بازی Mafia 2 به نام Joes Adventures
دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

    سرانجام سومین DLC بازی مافیا ۲ با نام Mafia II DLC Joes Adventures منتشر شد. در این قسمت شما در نقش جو باربارا دوست دوران کودکی ویتو اسکالتا،شخصیت اصلی داستان بازی قرار خواهید گرفت.این بازی که بازی ای ماجرایی و داستان محور است در برهه ی زمانی ای که ویتو در زندان بود میگذرد و حقایق نا گفته ای از علت به زندان افتادن ویتو فاش میشود و نشان میدهد که در خانواده Clemente چه میگذشت… این DLC مکان های جدیدی را از جمله:ایستگاه قطار،محوطه قایقرانی،تعدادی خانه که قبلا قابل روئت نبودند و… را برای بازی آزاد خواهد کرد. البته علاوه بر اینها،این DLC لباس های جدید،چیز های قابل جمع آوری()،آهنگ های کلاسیک مربوط به دهه های۴۰ و۵۰ را نیز آزاد خواهد کرد

 

mafia2 cover آپدیت جدید و بسیار جذاب برای بازی Mafia 2 به نام Joes Adventures

 

 

source آپدیت جدید و بسیار جذاب برای بازی Mafia 2 به نام Joes Adventures توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، ابتدا فایل آپدیت شماره ۲ که در فایل های دانلودی شما موجود می باشد را نصب نمایید و پس از اتمام نصب ، فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی و در فولدر bin کپی کنید. دقت داشته باشید هنگام کپی کردن فایل های موجود در فولدر SKIDROW ، باید وارد فولدر bin شوید و سپس فایل ها را در فولدر bin در محل نصب بازی کپی کنید و از کپی کردن خود فولدر جلوگیری کنید. پس از اتمام آپدیت ، یک بار بازی را اجرا نموده تا از صحت نصب آپدیت مطمئن شوید. سپس Mafia II DLC Joes Adventures را اجرا کنید. دقت کنید که محل نصب را ، دقیقا محل نصب بازی انتخاب نمایید.پس از اتمام نصب ، بازی را اجرا نموده و از منوی اصلی ، گزینه مورد نظر را انتخاب نموده و بازی کنید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند.

 

توجه: برای اجرای این آپدیت ، باید بازی مافیا ۲ بر روی سیستم شما نصب باشد. شما می توانید این بازی فوق العاده زیبا را از اینجا دریافت نمایید.

 

caution آپدیت جدید و بسیار جذاب برای بازی Mafia 2 به نام Joes Adventures توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود در یک پارت ۱۵۰۰ مگابایتی:    Rapidshare    Ex.ua    Direct Link

 

دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی:

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۴:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۵:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۶:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۷:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۸:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

 

- دانلود آپدیت شماره ۲  بازی به صورت جداگانه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط مهران
آخرین مطالب